Translate

Tuesday, February 22, 2011

Derma dara...H..he he


assalammualaikum..
maafkan kejakunan saya terhadap pendermaan daraH, kerana ini pertama kali saya derma daraH sebab 1st try dulu tak lepas sebab tak cukup zat besi.



jadi kali ini cuba nasib di UPM, nasib saya sgt baik dan rezeki penerima daraH saya yg berjenis B,sy boleh derma daraH. Alhamdulillah.

hehe.sekali lg maafkan kejakunan saya terhadap pendermaan daraH.jadi kawan2,mana yg layak,yg dah lama tak derma dan yg xpernah derma walhal layak,marilah kita menyelamatkn lebih byk nyawa dgn daraH kita.mana tau,org kata what comes around goes around.

daraH yg kita derma tu ntah2 utk kita jugak suatu hari nnt.kuasa Allah siapa yg dpt menyangkal.

nak buang byk giler nak giler sawang kt blog ni..wassalam..

No comments:

Post a Comment