Translate

Wednesday, February 26, 2014

Betik, Oren dan Vitamin C Shaklee

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua

Hari ni nak cerita sikit pasal vitamin C. Vitamin yang paling popular dan antara yang terpenting dalam badan kita.

Selama ni dalam fikiran saya buah oren adalah yang paling tinggi kandungan vitamin C. Tapi apabila saya google berkenaan vitamin C ni, tetttt! Rupa-rupanya betik yang paling kaya vitamin C. Wau!

Kita mahukan vitamin C cukup dalam badan kita kan? Jadi kita mesti makan makanan yang mengandungi vitamin C seperti buah oren dan betik tadilah. Tapi ada sesetengah orang yang tak boleh nak makan buah oren atau betik ni atau lain-lain sumber makanan yang mengandungi vitamin C. Mungkin ada alasan mereka tersendiri. Atau mereka sangat sibuk sehingga tak ada masa nak ke kedai untuk beli buah-buah ini.

Maka wujudnya suplemen vitamin C daripada Shaklee ni adalah untuk alternatif bagi sesetengah orang ini. Sebotol vitamin C Shaklee ni boleh tahan sehingga 6 bulan.




Dalam Vita-Lea juga ada vitamin C. Bagi yang malas nak makan banyak suplemen, boleh ambil Vita-Lea untuk badan yang sihat dan cergas!




Vitamin C sustained release. Apa tu sustained release? Punyalah pandai setiap biji pil ni, bila kita telan ia, ia akan melepaskan vitamin C secara berperingkat-peringkat mengikut keperluan vitamin C dalam tubuh kita pada waktu itu. Jadi badan kita sentiasa dibekalkan dengan vitamin C. Tak perlu risau!




Rupa bentuk vitamin C yang pandai ni. Nak kemam boleh, tapi masam lah. Hehe..


Nak tahu pasal harga dan bagaimana mendapatkan suplemen hebat ni, whatsapp atau hubungi saya Hawa Adam di 011 11511 373, pengedar sah Shaklee (ID 919272)

MARI SIHAT DAN CERGAS!

No comments:

Post a Comment