Translate

Monday, January 19, 2015

Lepak tunggu jem reda

Assalammualaikum. Salam sejahtera.

Ye. Blog yang tenggelam timbul. Blog saya lah tu.

Hihu.

Memang tgh lepak tunggu jem reda. Ala jem yg dkt jambatan runtuh nak masuk Taman Putra Perdana tu.

Time gini, memang lenguhlah kaki nak menekan clutch dan brek dan accelerater. Makanya, lepaklah dulu.

Heee

Petang ni lepak kat Dataran Wawasan (betul ke namanya?) dekat Masjid Putra, Putrajaya. Tengok gelagat orang yang melepak kat sini jugak. Ada yang makwe main roller blade sambil pakwe pegang tangan makwe. Ada yang bapak main kejadah apa nama ntah yg ada 2 roda je takde papan atas roda pun, sambil dukung anak. Ada yang si bujang layan perasaan naik ape kejadah lagi ntah namanya yg beroda 1 besar ada tempat pijak kiri kanan roda tu.

Ada budak-budak naik skateboard ikut suka hati gaya kau lah nak. Ada budak naik basikal. Ada budak main bola. Ada sekeluarga kaum india sedang berdiri menikmati keindahan lanskap dataran dan masjid (barangkali).

Kalau aku ada roller blade, boleh jugak join pelepak pelepak (ada ke?) kt sini. Tapi sekarang yang ada hanyalah kasut krok, maka aku melepak dalam kereta sajelah.

Akak yg naik roller blade ditarik pakwenya ni lalu depan aku lagi. Kak, kalau camtu gayanya, sampai bila nak pandai. Bagi saya lah kasut tu. Boleh jugak saya tunjuk skil karat saya ni.

Hikhik

Oklah, jam pun dah menunjukkan pukul 6.45 petang. Sedang eloklah aku gerak sekarang menuju ke rumah bonda. Eh!

Jumpa di lain siaran. Assalammualaikum.

P/S : tahniah le upin ipin dan jay z malaya sebab menang AJL 29 semalam. Hiks!

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete