Translate

Monday, September 27, 2010

rasanya tak lambat lagi kot...

Assalammualaikum...


hari ini 27 September 2010 bersamaan 18 Syawal 1431H...rasanya masih tak terlambat lagi utk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada saudara mara dan sahabat handai yang mengenali saya.


Sila maafkan saya dan saya SELALUNYA memaafkan anda semua walau seberat mana pun kesalahan, kesilapan, kekasaran, ketersinggungan (ada ke imbuhan ni??) dan lain-lain lagi.


Oh ye, apa pendapat anda tentang ungkapan "maaf zahir dan batin"? Perlukah kita memberitahu betapa seriusnya kita terhadap ungkapan itu dengan meluahkan lagi perasaan kita yang teramat meminta kemaafan daripada org?


Bagi aku, ungkapan itu andai diucapkan, keikhlasannya adalah antara manusia yang mengucapkannya dengan ALLAH.. jadi rasanya, org yang disampaikan ungkapan itu tak perlu bertanyakan ttg keikhlasan org yang menyampaikan ungkapan itu kerana cukuplah kita menerimanya seikhlas hati kita. Tapi, aku rasa, ada ke manusia yang mengungkapkan ayat suci murni itu dgn niat yang terpesong?? hhmm...



ye, aku mmg obses dgn KUCING dan aku mmg tak pandai ENGLISH..(@_@)

2 comments:

  1. ape kaitan OBSES DENGAN KUCING dan XPANDAI ENGLISH?? hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha...pasal OBSES DENGAN KUCING, sila baca entry2 lepas...pasal XPANDAI ENGLISH, saja bikin panas..hehehe...

    ReplyDelete