Translate

Thursday, February 13, 2014

Penghantar Shaklee di Bangi,Serdang,Balakong dan Puchong

Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Semalam saya tak bagitau pun lokasi saya kan? Apalah saya ni. Hehe.

Saya duduk di Puchong, maka saya boleh hantar order anda. Saya kerja pula di Bangi,maka saya boleh hantar order anda di Bangi, Balakong dan Serdang juga.

Anda berada di luar kawasan yang saya sebutkan ni? Jangan risau. Poslaju kan ada. Hehe. Saya boleh poskan order anda.

Mari hubungi saya, tak kisahlah melalui telefon, sms, whatsapp, LINE, wechat, yahoo messenger, email dan lain-lain bentuk perhubungan semua saya layan demi kepuasan hati anda ;)

Siti Hawa Noor Adam
011.11511.373
bighawa@gmail.com


"Huh? Tak cukup vitamin dalam badan? Elok ambil suplemen dari Shaklee ni. Terbaik!" Nasihat Boyot (^_^)

No comments:

Post a Comment