Translate

Thursday, February 13, 2014

Saya si Penjual Shaklee (^__^)

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Lamanya tak muatnaik (skemanya) post baru kt blog ni. Bukan sebab saya dah tak brla kuxing. Hui kucing saya makin bertambah sejak pindah rumah ni. Alhamdulillah. Hehe.

Pada zaman teknologi canggih ni, saya hanya bergantung pada telefon pintar saya ni sahaja untuk layari internet dan lain-lain aktiviti berhubungkait dengan internet.

Payah sedikitlah untuk saya update blog saya ni. Tambahan pula,blogspot ni tak boleh dikemaskini melalui telefon saya ni.android version lama di kala tu agaknya. Tapi dengan tak semena-mena (ewah!) saya perasan yang blogspot ni dah boleh dikemaskini melalui telefon saya ni!

Melonjak kegembiraan la saya.. hi hi hi.. makanya inilah post terbaharu daripada saya yang dikemaskini melalui telefon saya. Lepas ni dapatlah lebih kerap saya kemaskini blog saya ni dengan perihal kucing dan shaklee..

Oh ye, saya nak bagitau yang saya dah jadi sebahagian daripada ahli Shaklee. No. ID saya ialah 919272. Ong mali ka no.ahli mula dgn no. 9? Kihkih insyaAllah rezeki Allah di mana-mana saja kan?

Maka itu, kawan-kawan,kalau nak order produk Shaklee atau bertanya apa sahaja berkenaan produk Shaklee, bolehlah komen di blog saya ni ye.

Kenapa saya jadi ahli Shaklee ni? Jawapannya mudah. Sebab saya dah merasai manfaat dan kebaikan produk ini untuk kesihatan diri saya dan keluarga saya.

Saya sangat syorkan kawan-kawan semua juga mencuba produk Shaklee ini untuk kesihatan yang optimum. InsyaAllah.

Sehingga di post akan datang, D.U.I.T selalu ye!

Wassalam



Saya penjual berdaftar dengan Shaklee ;)


Promotion bulan ni. Vita-lea le great multi vitamin (ini betul!!) Hanya RM65 sebotol. Mari beli! (^_^)

No comments:

Post a Comment