Translate

Thursday, August 5, 2010

Apa perasaan kau org bila... part 1

assalammualaikum..

kenapa ada part 1? sebab nanti ade part 2 pasal tajuk di atas. Nak digabungkan akan jadi panjang entry ni, jadi aku separatekan mengikut perasaan itu.

Part 1, berkisar ttg kandungan blog. Apa perasaan kau bila ada org kutuk entry kau kat entry dia? Dan paling best pengutuk tu adalah SAUDARA kau sendiri, nak lebih khusus, SEPUPU kau sendiri...khusus lagi SEPUPU PEREMPUAN kau sendiri. hhmm, aku nak tanya, ada ke undang-undang blog termaktub mengatakan nak buat entry kena fikir utk menghiburkan org lain, bukan utk diri sendiri sahaja? ada ke undang-undang blog kata, nuffnang akan letak iklan dia kat blog-blog yang entrynya meletup sangat hebat punya kandungan wau kau sangat hebat berkarisma penuh idea bernas dan paling BERTAMADUN di antara orang lain? even, ada ke pun undang-undang blog?

Kalau rasa-rasa aku punya entry sungguh kebudak-budakan, syok sendiri sebab cerita pasal kucing, tak perlulah baca, even tak perlu tahu pun aku ada blog walaupun kat facebook aku ade paparkan alamat blog aku, buat-buat tak nampak jelah. Sebab nanti tambah dosa kau je ngutuk2 aku, siapa yang dapat pahala? aku jugak. Aku kan all SHINY and HOLLY bak kata kau kan? jadi aku taknaklah kau tambahkan dosa kau ye.

Dengan huraian aku tadi, agak-agaknya apa perasaan kau org kalau terkena situasi mcm ni yang tak sepatutnya timbul?

**aku malu ada kamu...**

4 comments:

  1. Pedulikkan je we aper orang nak cakap... kita pakai komputer dia ke nak tulis blog... kita guna otak dia ke nak karang ayat...sungguh menyibuk.. manusia macam tu memang tak boleh tengook orang senang....

    "my blog is mine.. don't like it?? go to hell"

    ReplyDelete
  2. mmg pun..aku terkejut gak..sebabnya aku tak penah nak kacau dia pun..apetah lagi nak kutuk2 blog dia kan..tup2 ngate blog aku pulak..pelik bin gilo psiko..huhu...

    ReplyDelete
  3. pssttt.. bak mai blog dia nk bc..

    ReplyDelete
  4. hahaha...nnt aku pm ko eh...kuikuikui....

    ReplyDelete